vineri, 31 august 2012

Lista de lectura

Ma puteti sfatui ce carte sa citesc? sa nu credeti ca am timp, azi nu am apucat sa mananc decat spre dupa masa cand Andrei a adormit, dar mi-ar placea sa-mi fac o lista si sa ma gandesc ca atunci cand voi putea, ma voi apuca iarasi de citit....cred ca imi prinde bine gandul acesta:) Astept sa ma sfatuiti:)

Un comentariu:

  1. Enda Walsh, o scriitoare de teatru irlandez are o piesa faina Disco Pigs :) E o poveste de iubire dusa la extrem:) nu stiu cat iti place tie dramaturgia dar sa stii ca e un fel de Romeo si Julieta numai ca mult mai modern si mult mai sick :))
    daca iti plac cartile de razboi, Stephen Crane cu Red Badge of Courage (nu stiu cum s-a tradus in romana) e foarte tare si eu nu sunt fan povesti de razboi :)
    Deja clasicul Aldous Huxley cu Brave new World e printre preferatele mele Si G. Orwell cu 1984 (de astea ti-am mai zis, poate le-ai si citit) is f tari:)
    Salman Rushdi stii ca imi place f mult doar ca nah astea-s mai greu de citit...nu-s tocmai lectura de relaxare:))
    Daca vrei ceva f soft, recomand Twilight, poate sa rada cine vrea, e o carte faina :)
    Ma gandesc ce imi mai vine in cap si iti spun
    Daria :)

    RăspundețiȘtergere