marți, 20 noiembrie 2012

Inconjurati de jucarii si minunatii eu si Andrei am crezut ca ni se cuvine... Uitam ca noua ne merge mult mai bine ca altora, ca binele care ne inconjoara pe noi trebuie apreciat si nu luat ca atare, ca si cum ni s-ar cuveni. Am aflat azi de o familie tanara care cunoaste alt bine, diferit de al nostru....cert este ca binele lor este imposibil pentru noi, pentru ca noi nu putem intelege cum ei se pot descurca fara curent electric, cum pot avea grija de un bebe mic fara Pampers si de unde au atat de mult curaj si dragoste sa astepte un altul in conditile binelui lor... Ne-am hotarat sa-i ajutam si sa renuntam la cateva lucruri, sa incercam sa schimbam putin binele lor, sa-l facem sa fie mai.... ca al nostru.

Un comentariu:

  1. Am reusit sa facem o mare bucurie familiei....multumesc ca m-ati ajutat:) ce Craciun frumos vor avea!!!:)))

    RăspundețiȘtergere